Zákaznícke centrum
Výber predajne môže ovplyvniť skladové zásoby vybraného tovaru, jeho cenu, prípadne aj cenu dopravy.
Prihlásenie
0
menu

Vernostný program – reklamácia

uverejnené: 22. 6. 2023

V prípade, že potrebujete reklamovať niektorý produkt z vernostného programu ŠTEDRÁ DOVOLENKA alebo ŠTEDRÁ SEZÓNA, postupujte prosím podľa návodov nižšie.

Pre prípad neskoršej reklamácie je nevyhnutné si všetky doklady k dodaným produktom za vernosť uschovať.

ŠTEDRÁ DOVOLENKA 2024

Reklamácia produktov DEK kolekcie, BIODERMA a LINDR

V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Dostavte sa spolu s chybným výrobkom a popisom nedostatku do akejkoľvek predajne Stavebniny DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.

Reklamácia produktov BOSCH

V prípade potreby záručného servisu vyplňte formulár objednávky opravy na odkaze go.dek.cz/reklamacebosch. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.

Reklamácia produktov FISKARS

V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti NOHEL GARDEN. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.

Reklamácia produktov APPLE

V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.

Reklamácia produktov KÄRCHER

V prípade potreby záručného servisu je potrebné zadať reklamáciu a požiadať o pick-up servis na tejto stránke alebo na tel. čísle 037/32 12 206, kde s vami reklamáciu spracujú.

Reklamácia a výmena produktov UNDER ARMOUR

V prípade potreby reklamácie najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na reklamačné oddelenie spoločnosti USDistribution. V prípade potreby výmeny veľkosti tovaru najskôr vyplňte tento protokol a najskôr ho komunikujte elektronicky. Až po el. dohovore môžete odoslať tovar. Výmena je možná najneskôr do 31. 8. 2024.

Reklamácia produktov DYSON

V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti Solight Holding. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.

Reklamácia produktov OXYBAG, OXYLADY A UC

V prípade potreby reklamácie najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na reklamačné oddelenie spoločnosti KARTON P+P.

ŠTEDRÁ SEZÓNA 2023

Reklamácia produktov TESCOMA

V prípade potreby záručného servisu vyplňte tento protokol a spoločne s fotografiami a kópiou faktúry ho najskôr zašlite e-mailom na danek.j@ergotep.cz, s ktorým sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie.

Pred samotným zaslaním tovaru riadne zabaľte do kartónu, zabezpečte ho vhodným materiálom proti pohybu vo vnútri a následnému možnému poškodeniu počas prepravy. Tovar nezasielajte na dobierku, objednajte si zvoz (napr. pri DPD). Dopravca od vás balík prevezme a odvezie do spoločnosti ERGOTEP.

Reklamácia produktov HASBRO, LEGO, DEK kolekcie a parfémov

V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Dostavte sa spolu s chybným výrobkom a popisom nedostatku do akejkoľvek predajne Stavebniny DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.

Reklamácia produktov SAMSUNG, HP, iROBOT, DE ‘LONGHI , PHILIPS

V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.

Reklamácia produktov LEIFHEIT

V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti LEIFHEIT. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.

ŠTEDRÁ DOVOLENKA 2023

Reklamácia produktov GERBER, VICHY, PEAK DESIGN, DEK kolekcia, detských hračiek BOSCH

V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Navštívte spolu s chybným výrobkom akúkoľvek predajňu Stavebnín DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.

Reklamácia produktov BOSCH

V prípade potreby záručného servisu vyplňte formulár objednávky opravy na odkaze bosch-professional.com/sk. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.

Reklamácia produktov DEUTER

V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte reklamačný protokol a čo najpodrobnejšie popíšte chybu. Potom ho zašlite e-mailom na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Následne sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.

Reklamácia produktov APPLE

V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte reklamačný protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.

Reklamácia produktov KÄRCHER

V prípade potreby záručného servisu je potrebné zadať reklamáciu a požiadať o pick-up servis na kaercher.com/sk alebo na tel. čísle 037/32 12 206, kde s vami reklamáciu spracujú.

Reklamácia produktov JBL

V prípade potreby záručného servisu vyplňte reklamačný formulár na stránkach dsi.cz/servis. Servis DSI si potom výrobok vyzdvihne a po oprave vám ho vráti.

Reklamácia produktov SMOBY a BIG

V prípade potreby záručného servisu vyplňte tento protokol a spolu s fotkami zašlite na e-mail uvedený v protokole. Pracovníci servisu sa s vami potom dohodnú na spôsobe reklamácie.

ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2022

Reklamácia produktov TESCOMA

V prípade potreby záručného servisu vyplňte tento protokol a spoločne s fotografiami a kópiou faktúry ho najskôr zašlite e-mailom na danek.j@ergotep.cz, s ktorým sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie.

Pred samotným zaslaním tovaru riadne zabaľte do kartónu, zabezpečte ho vhodným materiálom proti pohybu vo vnútri a následnému možnému poškodeniu počas prepravy. Tovar nezasielajte na dobierku, objednajte si zvoz (napr. DPD). Dopravca od vás balík prevezme a odvezie do spoločnosti ERGOTEP.

Reklamácia produktov ALBI, LEGO, DEK kolekcie a parfumov

V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Navštívte spolu s chybným výrobkom akúkoľvek predajňu Stavebnín DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.

Reklamácia produktov SAMSUNG, SONY, HP, CANON, GARMIN, iROBOT, BRAUN a SENCOR

V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.

ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ 2022

Reklamácia produktov BOSCH

V prípade potreby záručného servisu vyplňte formulár objednávky opravy na odkaze www.bosch-professional.com/sk. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.

Reklamácia produktov EUCERIN a DEK kolekcie

V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Navštívte spolu s chybným výrobkom akúkoľvek predajňu Stavebnín DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.

Reklamácia produktov APPLE a SODASTREAM

V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.

Reklamácia produktov INTEX

V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti Alltoys. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.

Reklamácia produktov LA SPORTIVA a MAMMUT

V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte reklamačný protokol a čo najpodrobnejšie popíšte chybu. Potom ho zašlite e-mailom na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Následne sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad. V prípade potreby výmeny veľkostí prosím použite tento výmenný protokol.

Reklamácia produktov KÄRCHER

V prípade potreby záručného servisu je potrebné zadať reklamáciu a požiadať o pick-up servis na kaercher.com/sk alebo na tel. čísle 037/32 12 206, kde s vami reklamáciu spracujú.

ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2021

Reklamácia produktov SAMSUNG, HP, BOSE, CATLER, SAGE a ROWENTA

V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.

Reklamácia produktov RAVENSBURGER, LEGO, FISKARS, DEK kolekcie, parfumov a vonných sviečok

V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Navštívte spolu s chybným výrobkom akúkoľvek predajňu Stavebnín DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.

Reklamácia outdoorového zimného vybavenia HUDY (mačky, ponožky, vankúšiky)

V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte reklamačný protokol a čo najpodrobnejšie popíšte chybu. Potom ho zašlite e-mailom na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Následne sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.