Vernostný program – reklamácia
V prípade, že potrebujete reklamovať niektorý produkt z vernostného programu ŠTEDRÁ DOVOLENKA alebo ŠTEDRÁ SEZÓNA, postupujte prosím podľa návodov nižšie.
Pre prípad neskoršej reklamácie je nevyhnutné si všetky doklady k dodaným produktom za vernosť uschovať.
ŠTEDRÁ SEZÓNA 2024
Reklamácia produktov RC MODELY
V prípade potreby záručného servisu vyplňte tento protokol a následne postupujte podľa pokynov na ňom uvedených. Ako číslo objednávky zadajte 340035.
Pred samotným zaslaním tovar riadne zabaľte do kartónu, zabezpečte ho vhodným materiálom proti pohybu vo vnútri a následnému možnému poškodeniu počas prepravy.
Reklamácia produktov ALBI, LEGO, HAVLÍKOVY APOTÉKY, DEK kolekcie a parfumov
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Prineste chybný výrobok do akejkoľvek predajne Stavebnín DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.
Reklamácia produktov REMOSKA, CATLER, SODASTREAM, ROWENTA, SAMSUNG a HP
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia a výmena produktov FISCHER, JULBO, ONEWAY
V prípade potreby reklamácie najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na reklamačné oddelenie spoločnosti HUDY SPORT.
V prípade potreby výmeny veľkosti tovaru vyplňte tento protokol a najskôr ho komunikujte elektronicky. Až po el. dohovore odošlite tovar dodávateľovi. Výmena je možná najneskôr do 20. 12. 2024.
ŠTEDRÁ DOVOLENKA 2024
Reklamácia produktov DEK kolekcie, BIODERMA a LINDR
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Dostavte sa spolu s chybným výrobkom a popisom nedostatku do akejkoľvek predajne Stavebniny DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.
Reklamácia produktov BOSCH
V prípade potreby záručného servisu vyplňte formulár objednávky opravy na odkaze go.dek.cz/reklamacebosch. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.
Reklamácia produktov FISKARS
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti NOHEL GARDEN. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov APPLE
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov KÄRCHER
V prípade potreby záručného servisu je potrebné zadať reklamáciu a požiadať o pick-up servis na tejto stránke alebo na tel. čísle 037/32 12 206, kde s vami reklamáciu spracujú.
Reklamácia a výmena produktov UNDER ARMOUR
V prípade potreby reklamácie najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na reklamačné oddelenie spoločnosti USDistribution.
V prípade potreby výmeny veľkosti tovaru najskôr vyplňte tento protokol a najskôr ho komunikujte elektronicky. Až po el. dohovore môžete odoslať tovar. Výmena je možná najneskôr do 31. 8. 2024.
Reklamácia produktov DYSON
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti Solight Holding. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov OXYBAG, OXYLADY A UC
V prípade potreby reklamácie najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na reklamačné oddelenie spoločnosti KARTON P+P.
ŠTEDRÁ SEZÓNA 2023
Reklamácia produktov TESCOMA
V prípade potreby záručného servisu vyplňte tento protokol a spoločne s fotografiami a kópiou faktúry ho najskôr zašlite e-mailom na danek.j@ergotep.cz, s ktorým sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie.
Pred samotným zaslaním tovaru riadne zabaľte do kartónu, zabezpečte ho vhodným materiálom proti pohybu vo vnútri a následnému možnému poškodeniu počas prepravy. Tovar nezasielajte na dobierku, objednajte si zvoz (napr. pri DPD). Dopravca od vás balík prevezme a odvezie do spoločnosti ERGOTEP.
Reklamácia produktov HASBRO, LEGO, DEK kolekcie a parfémov
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Dostavte sa spolu s chybným výrobkom a popisom nedostatku do akejkoľvek predajne Stavebniny DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.
Reklamácia produktov SAMSUNG, HP, iROBOT, DE ‘LONGHI , PHILIPS
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov LEIFHEIT
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti LEIFHEIT. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
ŠTEDRÁ DOVOLENKA 2023
Reklamácia produktov GERBER, VICHY, PEAK DESIGN, DEK kolekcia, detských hračiek BOSCH
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Navštívte spolu s chybným výrobkom akúkoľvek predajňu Stavebnín DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.
Reklamácia produktov BOSCH
V prípade potreby záručného servisu vyplňte formulár objednávky opravy na odkaze bosch-professional.com/sk. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.
Reklamácia produktov DEUTER
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte reklamačný protokol a čo najpodrobnejšie popíšte chybu. Potom ho zašlite e-mailom na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Následne sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.
Reklamácia produktov APPLE
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte reklamačný protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov KÄRCHER
V prípade potreby záručného servisu je potrebné zadať reklamáciu a požiadať o pick-up servis na kaercher.com/sk alebo na tel. čísle 037/32 12 206, kde s vami reklamáciu spracujú.
Reklamácia produktov JBL
V prípade potreby záručného servisu vyplňte reklamačný formulár na stránkach dsi.cz/servis. Servis DSI si potom výrobok vyzdvihne a po oprave vám ho vráti.
Reklamácia produktov SMOBY a BIG
V prípade potreby záručného servisu vyplňte tento protokol a spolu s fotkami zašlite na e-mail uvedený v protokole. Pracovníci servisu sa s vami potom dohodnú na spôsobe reklamácie.
ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2022
Reklamácia produktov TESCOMA
V prípade potreby záručného servisu vyplňte tento protokol a spoločne s fotografiami a kópiou faktúry ho najskôr zašlite e-mailom na danek.j@ergotep.cz, s ktorým sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie.
Pred samotným zaslaním tovaru riadne zabaľte do kartónu, zabezpečte ho vhodným materiálom proti pohybu vo vnútri a následnému možnému poškodeniu počas prepravy. Tovar nezasielajte na dobierku, objednajte si zvoz (napr. DPD). Dopravca od vás balík prevezme a odvezie do spoločnosti ERGOTEP.
Reklamácia produktov ALBI, LEGO, DEK kolekcie a parfumov
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Navštívte spolu s chybným výrobkom akúkoľvek predajňu Stavebnín DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.
Reklamácia produktov SAMSUNG, SONY, HP, CANON, GARMIN, iROBOT, BRAUN a SENCOR
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ 2022
Reklamácia produktov BOSCH
V prípade potreby záručného servisu vyplňte formulár objednávky opravy na odkaze www.bosch-professional.com/sk. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.
Reklamácia produktov EUCERIN a DEK kolekcie
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Navštívte spolu s chybným výrobkom akúkoľvek predajňu Stavebnín DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.
Reklamácia produktov APPLE a SODASTREAM
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov INTEX
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať, a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti Alltoys. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov LA SPORTIVA a MAMMUT
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte reklamačný protokol a čo najpodrobnejšie popíšte chybu. Potom ho zašlite e-mailom na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Následne sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad. V prípade potreby výmeny veľkostí prosím použite tento výmenný protokol.
Reklamácia produktov KÄRCHER
V prípade potreby záručného servisu je potrebné zadať reklamáciu a požiadať o pick-up servis na kaercher.com/sk alebo na tel. čísle 037/32 12 206, kde s vami reklamáciu spracujú.
ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2021
Reklamácia produktov SAMSUNG, HP, BOSE, CATLER, SAGE a ROWENTA
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte tento protokol. Po vyplnení ho priložte k výrobku, ktorý chcete reklamovať a zašlite na servisné oddelenie spoločnosti FAST. Adresa je uvedená v reklamačnom protokole.
Reklamácia produktov RAVENSBURGER, LEGO, FISKARS, DEK kolekcie, parfumov a vonných sviečok
V prípade, že chcete uplatniť reklamáciu na vybraný produkt z vernostného programu, nemusíte vyplňovať žiadny formulár. Navštívte spolu s chybným výrobkom akúkoľvek predajňu Stavebnín DEK, kde vašu žiadosť vybavíme.
Reklamácia outdoorového zimného vybavenia HUDY (mačky, ponožky, vankúšiky)
V prípade potreby záručného servisu najskôr vyplňte reklamačný protokol a čo najpodrobnejšie popíšte chybu. Potom ho zašlite e-mailom na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Následne sa dohodnete na spôsobe riešenia reklamácie. Na uplatnenie reklamácie je potrebné mať nákupný doklad.