Mrzí nás, že sme vám spôsobili komplikácie. Snažíme sa ku každej objednávke pristupovať individuálne a s maximálnou starostlivosťou pripraviť celý jej obsah. Aby sme chybu napravili čo najrýchlejšie bude najlepšie, keď kontaktujete predajcu uvedeného v objednávke. V prípade, že ho na objednávke nemôžete nájsť, rovno nám zavolajte na 02/32 22 30 22. Pomôžeme vám dať všetko do poriadku.
Zákaznícke centrum
Nové Zámky
otvorené 07:00–16:00
Často kladené otázky: Reklamácie
Čo mám urobiť, keď mi priviezli nesprávny tovar?
Môžem vrátiť zakúpený materiál, ktorý mi zvýšil?
Chápeme, že pri realizácii projektu sa vyskytnú materiály, ktorých spotrebu v daných podmienkach nedokážete presne odhadnúť. Preto vám ponúkame možnosť tovar vrátiť, ale je nutné rešpektovať pravidlá popísané tu https://cdn1.idek.cz/file/Pravidla-pre-vratenie-tovaru-2022-381b52f7.pdf
Môžem vrátiť chybne zakúpený tovar?
Je nám jasné, že občas kúpite nejaký ten výrobok nevhodne a v takom prípade nám ho môžete vrátiť. Je však nutné splniť pravidlá popísané tu https://cdn1.idek.cz/file/Pravidla-pre-vratenie-tovaru-2022-381b52f7.pdf