Zákaznícke centrum
Výber predajne môže ovplyvniť skladové zásoby vybraného tovaru, jeho cenu, prípadne aj cenu dopravy.
Prihlásenie
0
menu

Často kladené otázky: Požičovňa

Aká je výška kaucie u tovaru v požičovni?

V požičovni DEK nemusíte platiť žiadnu kauciu, stroje Vám požičiame bez kaucie. Viac informácií sa dozviete tu:

https://dek.sk/pozicovnabezkaucie?title=pozicovna-bez-kaucie

Môžem platiť v požičovni v hotovosti?

Hotovostné platby na našich požičovniach žiaľ neprijímame. V požičovni môžete platiť kartou alebo ak máte podpísanú rámcovú kúpnu zmluvu, tak kreditom. Stroje požičiavame bez kaucie, a pri prevzatí stroja vyplatíte predpokladanú dĺžku vypožičania. V prípade, ak sa doba vypožičania stroja predĺži, je nutné obratom kontaktovať pracovníka požičovne, a navýšená suma bude uhradená pri odovzdaní stroja.

Čo robiť, keď sa mi poškodil požičaný stroj

Vzniknuté komplikácie spolu vyriešime pomocou našej novej služby „Garancia“. Služba Garancia slúži v prípade, ak poškodenie prenajatého stroja nie je spôsobené chybnou manipuláciou, ktorá je v rozpore s návodom na obsluhu stroja. Rovnako ju nemožno aplikovať, ak bol stroj poškodený úmyselne, nedbanlivou manipuláciou alebo nebol správne vykonaný denný servis stroja.

V každom prípade je neodkladne nutné kontaktovať pracovníka požičovne, pričom na vystavenom doklade máte uvedený menovaný kontakt. Prípadne môžete zavolať na našu zákaznícku linku 02/32 22 30 22.

Ako je to s úhradou vypožičania cez víkend?

Ak je pri stroji označenie „Nedeľa zdarma“, tak pri vypožičaní v piatok a vrátení v pondelok ráno,  budú  Vám účtované dva dni. Ak tam nie je nedeľa zdarma, tak 3 dni.

Ako je to s úhradou pri vypožičaní stroja pred koncom pracovnej doby alebo len na 1 hodinu?

Ak si vypožičiate prístroj pred koncom pracovnej doby, a chcete vrátiť ráno v ďalší deň, bude Vám účtované pol dňa výpožičky. Ak si vypožičiate stroj na 1 hodinu, bude Vám rovnako účtovaná minimálna doba výpožičky 4hod. Každú situáciu je však nutné individuálne konzultovať s našimi kolegami na požičovni.

Môžem vrátiť stroj na inej pobočke, než som si ho požičal?

Áno, vypožičaný stroj viete vrátiť na ktorejkoľvek z našich pobočiek.

Čo v prípade, ak potrebujem vypožičať stroj, no na mnou zvolenej pobočke ho nemáte?

V takomto prípade sa Vám budeme snažiť výjsť v ústrety a Vami požadovaný stroj prípadne zabezpečiť z inej z našich pobočiek. Je nutné individuálne konzultovať možnosti s našimi pracovníkmi požičovne.

Viem si u Vás zakúpiť aj spotrebný materiál k vypožičaným strojom?

Áno, držíme na požičovni aj spotrebný materiál ako sú sekáče, vrtáky, brúsne papiere, skrutky, klince, kotúče,  pílové listy atď.

Zabezpečujete aj vybavenie staveniska ako napr. toalety, oplotenia, lešenia a pod. ?

Áno, menované vybavenie staveniska Vám vieme zabezpečiť cez externých dodávateľov.

Pomôže mi niekto s naložením stroja?

Áno, urobíme všetko pre to, aby sme Vám s tým pomohli. Odporúčame Vám však zohnať si taktiež niekoho na výpomoc.

Viete ma zaškoliť na prácu so strojom?

Radi Vám ukážeme spôsob manipulácie a ovládania stroja. Avšak, ak nemáte skúsenosť s prácou s daným strojom, odporúčame si naštudovať video návody.

Musím stroj vrátiť vyčistený?

Áno, v zmluve o prenájme je stanovené, že stroj musí byť vrátený očistený od hrubých nečistôt. Ak sa tak nevykoná, budeme Vám dodatočne účtovať čistenie stroja.