Zákaznícke centrum
Výber predajne môže ovplyvniť skladové zásoby vybraného tovaru, jeho cenu, prípadne aj cenu dopravy.
Prihlásenie
0
menu

Často kladené otázky: Reklamácie

Čo mám urobiť, keď mi priviezli nesprávny tovar?

Mrzí nás, že sme vám spôsobili komplikácie. Snažíme sa ku každej objednávke pristupovať individuálne as maximálnou starostlivosťou pripraviť celý jej obsah. Aby sme chybu napravili čo najrýchlejšie bude najlepšie, keď kontaktujete predajcu uvedeného v objednávke. V prípade, že ho na objednávke nemôžete nájsť, rovno nám zavolajte na 02/32 22 30 22. Pomôžeme vám dať všetko do poriadku.

Môžem vrátiť zakúpený materiál, ktorý mi zvýšil?

Chápeme, že pri realizácii projektu sa vyskytnú materiály,ktorých spotrebu v daných podmienkach nedokážete presne odhadnúť. Preto vám ponúkame možnosť tovar vrátiť, ale je nutné rešpektovať pravidlá popísané tu https://cdn1.idek.cz/file/Pravidla-pre-vratenie-tovaru-2022-381b52f7.pdf 

Môžem vrátiť chybne zakúpený tovar?

Je nám jasné, že občas kúpite nejaký ten výrobok nevhodne a v takom prípade nám ho môžete vrátiť. Je však nutné splniť pravidlá popísané tu https://cdn1.idek.cz/file/Pravidla-pre-vratenie-tovaru-2022-381b52f7.pdf