Zákaznícke centrum
Výber predajne môže ovplyvniť skladové zásoby vybraného tovaru, jeho cenu, prípadne aj cenu dopravy.
Prihlásenie
0
menu

Často kladené otázky: Nákupný proces

Ako predĺžim termín vyzdvihnutia objednávky?

Ak si nestíhate vyzdvihnúť vašu objednávku v pôvodnom termíne, prosím kontaktujte nás na našej zákazníckej linke 02/32 22 30 22 alebo prostredníctvom emailu na stavebniny@dek.sk a my sa vám pokúsime vyjsť v ústrety.

Môžem nakúpiť aj keď nemám IČO?

Samozrejme, nakupovať u nás môže každý. Nájdete nás v 19 mestách na Slovensku alebo si tovar môžete zakúpiť cez náš profesionálny eshop www.dek.sk

Ako dlho trvá spracovanie dopytu?

Vaše dopyty sú pre nás dôležité, a práve preto sa snažíme o čo najrýchlejšie vybavenie. V prípade veľkého množstva dopytov sa snažíme reagovať do 24-48 hodín.

Čo znamená „na dopyt“?

Je to označenie tovaru, ktorý nedržíme skladom na danej pobočke, no vieme Vám tento tovar objednať. Vami zaslaný dopyt nás však nezaväzuje k dodaniu materiálu alebo presnému dodržaniu prezentovanej ceny na eshope. Reálne podmienky dodania musíme vždy overiť u našich dodávateľov.  Urobíme však maximum preto, aby sme Vami dopytovaný tovar dodali v najkratšej možnej dobe a za výhodných podmienok. Následne je na Vás, či s individuálnou cenovou ponukou budete súhlasiť alebo nie.