Zákaznícke centrum
Výber predajne môže ovplyvniť skladové zásoby vybraného tovaru, jeho cenu, prípadne aj cenu dopravy.
Prihlásenie
0
menu

Často kladené otázky: Produkty

Ako zistiť skladovú dostupnosť v jednotllivých predajniach?

Najjednoduchší spôsob, ako zistiť dostupnosť tovaru na Vami požadovanej predajni je, že si ju vyberiete v pravom hornom rohu. Následne sa Vám bude zobrazovať skladová dostupnosť vyhľadávaných tovarov na Vami zvolenej pobočke. Ak chcete prezistiť dostupnosť tovaru na inej pobočke, opäť si zmeníte v pravom hornom rohu nastavenie.

Druhým spôsobom je, že si kliknete na zvolený produkt a uvidíte zeleným písmom Dostupné v XY predajniach.

Ak tovar vôbec nenájdete na eshope, nezúfajte. Kontaktujte nás prosím prostredníctvom emailu na stavebniny@dek.sk alebo na čísle  02/32 22 30 22.

Narežete mi roxory, laty, dosky?

Takéto služby žiaľ neposkytujeme, ale vieme vám poskytnúť priestor na narezanie, zabezpečiť prístup k elektrickej sieti a zapožičať náradie.

Môžem si u vás upraviť plechy?

Áno, máme k dispozícii 10 klampiarskych dielní vybavených odvíjacím zariadením, 6 m alebo 4 m ručnou ohýbačkou a pracovným stolom.

Prečo mi ukazuje odber len na „celú paletu“? Dokážem produkt odobrať aj na kusy?

Ak tovar nie je skladom na Vašej pobočke alebo ak je len na dopyt, zobrazuje túto mernú jednotku. V tomto prípade je nutné individuálne riešiť tento dopyt elektronicky na stavebniny@dek.sk alebo telefonicky  02/32 22 30 22.

Aký je postup pri namiešaní omietky, ktorú si u vás objednám?

Je potrebné napísať dopyt na stavebniny@dek.sk, prípadne to komunikovať priamo na predajni.  Nutné je špecifikovať druh omietky, odtieň podľa vzorkovníka, vyplatiť a následne objednávame u výrobcov. Čakacia doba je do 2-3 dní.

Ako si predĺžiť záruku výrobkov Bosch?

Predĺženú záruku výrobkov si môžete uplatiť priamo u výrobcu.