Zákaznícke centrum
Výber predajne môže ovplyvniť skladové zásoby vybraného tovaru, jeho cenu, prípadne aj cenu dopravy.
Prihlásenie
0
menu

Často kladené otázky: Reklamácie

Čo mám urobiť, keď mi priviezli nesprávny tovar?

Mrzí nás, že sme vám spôsobili komplikácie. Snažíme sa ku každej objednávke pristupovať individuálne a s maximálnou starostlivosťou pripraviť celý jej obsah. Aby sme chybu napravili čo najrýchlejšie bude najlepšie, keď kontaktujete predajcu uvedeného v objednávke. V prípade, že ho na objednávke nemôžete nájsť, rovno nám zavolajte na 02/32 22 30 22. Pomôžeme vám dať všetko do poriadku.

Môžem vrátiť zakúpený materiál, ktorý mi zvýšil?

Chápeme, že pri realizácii projektu sa vyskytnú materiály, ktorých spotrebu v daných podmienkach nedokážete presne odhadnúť. Preto vám ponúkame možnosť tovar vrátiť, ale je nutné rešpektovať pravidlá popísané tu https://cdn1.idek.cz/file/Pravidla-pre-vratenie-tovaru-2022-381b52f7.pdf 

Môžem vrátiť chybne zakúpený tovar?

Je nám jasné, že občas kúpite nejaký ten výrobok nevhodne a v takom prípade nám ho môžete vrátiť. Je však nutné splniť pravidlá popísané tu https://cdn1.idek.cz/file/Pravidla-pre-vratenie-tovaru-2022-381b52f7.pdf